Wednesday, September 8, 2010

Selamat Hari Raya

Sempena hari baik bulan baik ini saya, hubby & aliesya mengambil kesempatan ini ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua rakan-rakan. Semoga raya tahun ini akan menjanjikan yang terbaik buat kalian semua.
Sebenarnya saya nak kongsi disini, raya tahun ni I terpaksa beraya tanpa orang tercinta iaitu my beloved hubby sebab hubby beraya di Semenanjung than I beraya di Tawau. Ini sebab I tak dibenarkan naik flight sudah, bukan apa tapi disebabkan I dah sarat mengandung bah itu yang I tak dapat ikut my hubby. Ikutkan hati hubby pun tak nak balik tapi disebabkan tahun ni memang turn di Semenanjung than tiket pun sudah dubeli lama sudah jadi terpaksalah kami bekorban... Apapun dan walau dimana berada yang penting kesetiaan serta kejujuran akan sentiasa menemani kami untuk mencapai kebahagiaan...
Buat suami tercinta, my parents, mak mertua, seluruh keluarga & rakan-rakan saya ingin memohon jutaan kemaafan sekiranya selama ini saya pernah secara langsung mahupun yang tidak disengajakan. Halalkan segala perbuatan serta makan minum saya...
Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin

No comments:

Post a Comment