Sunday, November 14, 2010

My Convocation Day...

On 1st November 2010 adalah hari yang ku nanti-nantikan, hari ini merupakan my convocation day di Universiti Utara Malaysia, Sintok Kedah... Alhamdulilah walaupun saat itu Kedah digemparkan dengan banjir tapi aku bersyukur segala urusanku dipermudahkan. Aku bersyukur pada-Mu Ya Allah atas segala rahmat & nikmat yang engkau berikan disepanjang perjalananku di sana...
Kepada suami tercinta, terima kasih atas segala support yang telah engkau berikan. Tidak dapat ku balas segala jasa, perhatian & pengorbananmu SAYANG, semoga Allah S.W.T akan sentiasa melndungi serta merahmatimu selamanya... Sesungguhnya aku amat mencintaimu SAYANG...

Buat keluarga tercinta terutamanya my beloved parents, terima kasih atas segala dorongan & pengorbanan yang kalian berikan selama ini... Hanya Allah S.W.T yang dapat membalas jasa baik kalian selama ini. Aku sentiasa berdoa agar kalian dikurniakan kesihatan yang sempurna & akan sentiasa mendapat rahmat serta perlindungan-Nya... Percayalah kalian lah insan yang amat teristimewa dalam hidup ini... Love both of u mum & dad muuaaahhhh...

To all my friends kenangan kita bersama akan aku semadikan buat selama-lamanya... Semoga kita semua akan memperolehi kejayaan dunia & akhirat... Amin


Me...

Me with beloved hubby...

me with my best friend sya...

No comments:

Post a Comment