Wednesday, July 22, 2009

Kenangan Yang Tidak Dapat Ku Lupakan Selamanya...

Kemesraan dan keakraban kami tidak dapat dinafikan, kasih sayang yang tidak dapat diluahkan antara kami yang membuatkan kami lebih rapat. Dia lah the only sister yang saya ada dan yang amat saya sayangi tetapi Allah s.w.t labih menyayanginya... Sehingga saat ini kenangan kami bersama masih terbayang-bayang dalam fikiran, aku cuba menyibukkan diri agar dapat aku melenyapkan perasan rindu tersebut kepada nya tapi apakan daya aku tidak dapat melawan perasaan itu sebab terlalu banyak kenangan yang kami kongsi bersama pahit dan manis. Dari zaman kanak-kanak hinggalah ke remaja kemudian ke zaman dewasa sehingga ke alam perkahwinan kemudian begelar seorang ibu... Terlalu panjang perjalanan yang kami lalui bersama tapi semua itu hanya tinggal kenangan yang tidak mungkin akan aku lupakan sepanjang hayat ku. Kini hanyalah aku bersama adik lelaki ku berdiri untuk mempertahankan kebahagian keluarga kami disamping ibu bapa yang tercinta.

Terlalu banyak pengorbanan yang telah dilakukan oleh nya (late sister) demi membahagiakan keluarganya, mak bapa serta kami adik beradik.

Bersama anak ke-2 allahyarhamah kekandaku yang tersayang

3 comments:

  1. Mesti sedih kan... meratapi pemergian insan tersayang.... Apalagi aemy berdua jak ppn sama kak yen...
    AlFatihah utknya... nanti jumpa juga semula d akhirat...

    ReplyDelete
  2. To Mila,

    Ya bah milamemang sedih yang teramat tapi kami redha...

    ReplyDelete
  3. semoga roh arwah ditempatkan dikalangan org2 yg dicintai DIA.. amin..

    ReplyDelete