Wednesday, August 26, 2009

Hari Ke-40 Pemergian My Beloved Late Sister

Semalam 25.08.2009 (Selasa) genaplah 40 hari pemergian my beloved late sis sekaligus merupakan ulang tahun anak bungsunya yg ke 1 tahun... Rasa begitu cepat masa berlalu tanpa ku sedari 40 hari telah berlalu tetapi seperti baru semalam aku kehilangannya.

Walaupun telah 40 hari namun segala kenangan, gelak tawanya, gurau senda & semyum mesranya masih terbayang-bayang difikiranku. Aku cuba untuk menguatkan diriku untuk menerima pemergiannya namun kadang-kadang aku rasakan seperti suatu mimpi yang berpanjangan. Sesekali aku ingin bangun dari tidurku tetapi ternyata sebenarnya semua itu sememangnya realiti.

Tiada kata lain yang dapat aku ungkapkan melainkan mengharapkan yang terbaik untuk kehidupannya di alam baru...

Al-Fatihah

No comments:

Post a Comment